تماس با ما در سرویسکار پکیج

آدرس دفتر ما

سرویسکار پکیج در خدمات و تعمیرات با بهترین کیفیت همراه شماست. از خدمات تعمیر پکیج در محل مسکونی، اداری ، شرکتی و… نیز پشتیبانی می کند.

سرویسکار پکیج از تعمیرکار، متخصصین و سرویس کار های آموزش‌دیده بهره گرفته و با قیمت شفاف و مقرون به صرفه سرویس پکیج در محل انجام می‌دهد.

اکنون تنوع خدمات سرویسکار پکیج از 10 خدمت در بهمن 95، به بیش از 200 مورد رسیده است.

سبد خدمات پکیج آنلاین سایت سرویسکار پکیج به گستردگی تمامی شرکت های اداری و تجاری ، تولیدی وصنعتی ، محل کار شخصی ، منزل و مسکونی ، ویلا ، و باغ شماست خدمات تعمیر پکیج دیواری ، تعمیر پکیج دیواری خارجی، خدمات دوره ای پکیج ،

سرویسکار پکیج علاوه بر خدمات سازمانی؛ خدمات و تعمیرات لوازم خانگی مانند تعمیر پکیج ایرانی تعمیر پکیج خارجی نیز انجام میدهد.

سایت تعمیرات و خدمات سرویسکار پکیج محدود به برند خاصی نیست و ما برای هر برند متخصصین ماهر و چاره ای داریم. تعمیر انواع پکیج ایران رادیاتور ، تعمیر انواع پکیج بوتان ، تعمیر انواع پکیج تعمیر لوازم خانگی ال جی، تعمیر لوازم خانگی سامسونگ، تعمیر لوازم خانگی بوش و … از جمله خدمات ماست.

تمامی خدمات سرویسکار پکیج قابل سفارش روی اپلیکیشن و سایت سرویسکار پکیج است. کافیست این اپلیکیشن را از بازار یا پلی استور دانلود و در آن ثبت نام و رایگان ثبت سفارش کنید. کمپین‌های ویژه تخفیفی روی سرویس‌های مختلف پکیج را نیز با عضویت در اپلیکیشن سرویسکار پکیجمی توانید مشاهده کنید.

خدمات و تعمیر در محل سرویسکار پکیج در تمام مناطق شهر تهران و بخشی از آنها در کرج و شهریار کهریزک پرند و … فعال است. همچنین ارسال پستی لوازم کوچک برقی و مکانیکی از تمام نقاط ایران به سرویسکار پکیج ممکن است و ما پس از تعمیر، مجددا آنها را برای شما ارسال می‌کنیم. مانند تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج بوتان

تعمیرپکیج آریستون

تعمیر پکیج ایساتیس

تعمیر پکیج گلدیران

تعمیر پکیج بوش

تعمیر پکیج تاچی

و …

سرویسکار پکیج را به اشکال مختلفی می شناسند: servicepakage.com، tamirkarpakage.com، سایت تعمیرکار پکیج، سایت سرویس پکیج، نمایندگی تعمیرکار پکیج ، نمایندگی سرویس پکیج و نمایندگی سرویسکار پکیج.

در هر شکل، شرایط و زمانی سرویسکار پکیج کنار شماست، پس بسپاربما و به کارهای مهمترت برس – ثبت سفارش رایگان

تهران شرق و غرب

تهران-میدان ولیعصر(عج)
تلفن : 09194110113
ایمیل : servicekarpakage@gmail.com
اینفو : info@servicekarpakage.com

تهران شمال و جنوب

تهران-میدان صالح(عج)
تلفن : 09365733677
ایمیل : servicekarpakage@gmail.com
اینفو : info@servicekarpakage.com

تهران مرکزی

تهران-میدان رازی
تلفن : 09124238177
ایمیل : servicekarpakage@gmail.com
اینفو : info@servicekarpakage.com

ما دوست داریم از شما بشنویم

لطفا با فرم تماس یا ایمیل تماس بگیرید و ما خوشحال خواهیم شد که به شما کمک کنیم.

[contact-form-7 id="5192" title="general contact"]
X
تماس با سرویسکار