سرویس کامل پکیج

سرویس کامل پکیج

سرویس کامل پکیج برای انواع پکیج های دیواری در نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور و نمایندگی تعمیر پکیج بوتان و … تقریبا به یک شکل انجام میگیرد

و شامل رسوبزدایی مبدل ثانویه پکیج ، رسوبزدایی مبدل اصلی ، و در بعضی مواقع با توجه به وضعیت رسوب داخل پکیج شستشوی مدار شوفاژها نیز توصیه میشود

که تأثیر بسزایی در کارکرد بیشتر دستگاه پکیج و کیفیت بالاتر بازدهی پکیج دیواری میگذارد ،

بوده که در بعضی از موارد بلوک های چپ و راست پکیج نیز باید وارسی شود زیرا در مدلهای بلوک برنجی رسوب در داخل بلوک های پکیج نیز انباشته میشود

که باز همان مشکلات در عدم سرویس را برای دستگاه پکیج شما ایجاد میکند، پس توصیه ما این است

که حداقل از نمایندگی انواع پکیج در سرویسکار پکیج متخصص سرویس کامل پکیج سراسر تهران کمک بگیرید.

همواره نمایندگی سرویسکار پکیج در بحث رسوبگیری کامل پکیج از جدیدترین متدهای سرویس انواع پکیج استفاده میکند و متخصصان در این نمایندگی از این روشهای کارساز کاملا آگاه هستند

و میتوانند با عملکرد صحیح برای رفع مشکلاتی همچون سرویس پکیج راه حل های اساسی را برای شما بکار بگیرند که در هزینه های احتمالی در تعمیر پکیج شما صرفه جویی شود و دیگر با انواع مشکلات پکیج روبرو نشوید.

گرم نگه داشتن آب مصرفی و محیط خانه از مهمترین مواردی است که با نزدیک شدن به فصل سرما اهمیت آن چندین برابر می‌شود. یکی از انواع تجهیزات گرمایشی که درحال حاضر در اغلب خانه‌ها مشاهده می‌شود، پکیج است. امروزه در بسیاری از خانه‌های نوساز و آپارتمان از پکیج استفاده می‌شود که در مقایسه با سیستم‌های گرمایشی قدیمی مثل موتورخانه‌ها، کاربرد بسیاری دارد. حال ما در این مقاله از سایت فروشگاهی سرویسکار پکیج ایران بوتان قصد داریم به توضیح اینکه سرویس پکیج شامل چه نکاتی است بپردازیم. جهت مشاهده راهنمایی رسوبگیری پکیج و دریافت اسیدشویی کامل دستگاه پکیج از مجموعه سرویسکار پکیج ایران بوتان، تا انتهای این مقاله کاربردی با ما همراه باشید.

پکیج جزء یکی از وسایل ضروری گرمایشی برای هر ساختمانی است که باید به نحوه کارکرد این دستگاه توجه کرد و در نظر داشت چگونه این دستگاه کار می‌کند. با در نظر داشتن این موارد، شما می‌توانید مسائل و مشکلات به وجود آمده برای پکیج را به سرعت شناسایی عیب کنید و به راحتی آن را برطرف کنید.

سرویس پکیج شامل چه نکاتی است؟

وسایل و تجهیزات برقی پکیج همانند همه دستگاه‌ها، زمانی می‌توانند عملکرد درستی داشته باشند که قطعات آن‌ها سالم باشد و به خوبی کار کند. اگر در این میان قطعه‌ای معیوب باشد، عملکرد دستگاه متوقف می‌شود و نمی‌تواند به خوبی کار خود را انجام دهد. هنگام رسوبزدایی پکیج، شخص سرویسکار کاملا پکیج را مورد بررسی قرار می‌دهد و در کنار رسوب زدایی و تمیز کردن پکیج، قطعات آن را بازبینی می‌کند و از صحت و سلامت آنها اطمینان پیدا می‌کند.

به طور کلی سرویس پکیج شامل رسوب زدایی، تنظیم دما، بررسی دودکش پکیج، هواگیری پکیج، بررسی رادیاتور شوفاژها، بررسی میزان فشار آب و… است. فرقی ندارد دستگاه شما از برند ایران رادیاتور و یا بوتان باشد، در هر صورت همه پکیج‌ها نیاز به نگهداری و سرویس دارند. اگر می‌خواهید دستگاه شما در تمام دوران عمر خود به صورت بهینه کار کند، باید سرویس دوره‌ای آن به صورت کاملا مرتب انجام شود.

بهترین زمان سرویس پکیج دیواری چه زمانی است؟

سرویس پکیج عموما به صورت دوره‌ای انجام می‌شود؛ وابسته کردن شستشوی دستگاه فقط به زمان وقوع خرابی اصلا کار عقلانی نیست. فاصله بین سرویسهای دوره‌ای پکیج، به عمر آن بستگی دارد و به طور معمول به صورت زیر پیشنهاد می‌شود:

  1. برای پکیجهای دیواری با عمر بیش از 10 سال، سرویسهای دوره‌ای پکیج هر 3 ماه یکبار
  2. برای پکیج دیواری با عمر بین 5 تا 10 سال، سرویس دوره‌ای پکیج هر 4 ماه یکبار
  3. برای پکیج دیواری با عمر کمتر از 5 سال، سرویس دوره‌ای پکیج هر 6 ماه یکبار

در نظر داشته باشید که هرچقدر طول عمر یک وسیله بیشتر باشد، احتمال وقوع مشکلات در آن نیز بیشتر خواهد بود و در فواصل زمانی نزدیک تر باید سرویس شود.

سرویس پکیج شامل چیست؟

  • بازرسی کامل ساختار دودکش پکیج
  • بازرسی و تمیز کردن مشعل
  • بررسی محفظه احتراق
  • انژکتور و مبدل حرارتی
  • آزادسازی مسیر دودکش و احتراق
  • بررسی عملکرد و کنترل دستگاه
  • و…
مراحل سرویس پکیج ایران رادیاتور و سرویس پکیج بوتان در تهران با سرویسکار پکیج

مراحل سرویس پکیج

  1. در مرحله اول شخص متخصص باید درب پکیج را باز کند و مخرن آب و لوله‌هایی که آب از آن عبور می‌کند را بررسی کند. با انجام این کار شخص سرویسکار متوجه می‌شود آیا پکیج به رسوب زدایی نیاز دارد یا خیر!
  2. در دومین مرحله شخص سرویسکار باید برد پکیج را بررسی کند تا اگر دچار خاک گرفتگی شده بود آن را تمیز کند و از بروز اختلال در عملکرد پکیج جلوگیری شود.
  3. در مرحله سوم باید مسیر دودکش بررسی شود.
  4. در مرحله چهارم باید مشعل تمیز شود.
  5. در مرحله پنجم باید پمپ پکیج بررسی شود.
  6. در این مرحله باید قطعه جرقه زن پاک سازی شود.
  7. در گام آخر اگر نیاز بود باید دیگر قطعات بررسی شود و در نهایت پکیج راه اندازی شود.

خدمات سرویسکار پکیج در سرویس انواع پکیج ایران رادیاتور و سرویس پکیج بوتان

ما در این مقاله از سایت فروشگاهی سرویسکار پکیج ایران بوتان به توضیح اینکه سرویس کامل شامل چه نکاتی است پرداختیم و مراحل شستشوی دستگاه را برای شما قرار داده‌ایم. اگر شما می‌خواهید بهترین خدمات پکیج را از سایت سرویسکارپکیج ایران بوتان دریافت کنید، کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید. همچنین شما می‌توانید جهت خرید پکیج در برندهای ایران رادیاتور و بوتان، در فروشگاه ما اقدام به خرید نماید.

سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور

سرویس کامل ایران رادیاتور نیازمند متخصص با صبر و حوصله و دارای تجربه کافی می باشد

 ایران رادیاتور بر خلاف بوتان رسوبات انباشته شده را در خود نگه میدارد

و سرویسکار پکیج ایران رادیاتور باید به تمامی قسمت های این پکیج آشنایی کامل داشته باشد و اجزای آنرا بخوبی بررسی کند تا از گردش آب درون پکیج اطمینان حاصل کند وگرنه کاری از پیش نمیبرد.

سرویس مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور

سرویس مبدل اصلی پکیج ایران رادیاتور تأثیر زیادی در مقوله میگذارد

زیرا هرگونه نا هماهنگی و اختلال در عبور و مرور گردش آب در این قسمت که اولین گردش گرمایشی در سیستم از این یعنی مبدل اصلی میگذرد

باعث مشکلات جدی در پکیج شما میشود چرا ما اینقدر تأکید بر درخواست از تعمیرکار پکیج متخصص داریم برای اینکه مبدل اصلی یکی از قطعات سنگین قیمت پکیج است

و هرگونه خرابی بیش از حد آن باعث متحمل شدن هزینه های سرویس تعمیر پکیج گزافی برای شما میشود.

سرویس کامل پکیج بوتان

سرویس کامل بوتان نیز با ایران رادیاتور و غیره نیز فرق میکند و نیازمند سرویسکار پکیج بوتان متخصص خود است

چرا که بوتان برخلاف دیگر ها دارای بلوک های کامپوزیت می باشد

که رسوبات را در خود نگه نمیدارد و آنها را به داخل دیکر اجزای پکیج که پمپ و بعد از آن به داخل مدار شوفاژ هدایت میکند

که عدم بموقع پکیج بوتان  باعث آسیب جدی به پمپ پکیج و پوسیدگی شوفاژها منجرب میشود

و نمایندگی سرویسکار پکیج بوتان از شما این خواهش را دارد که حتما از متخخص در تعمیر و سرویس پکیج بوتان کمک بخواهید.

سرویس مبدل اصلی پکیج بوتان

در مبدل اصلی بوتان پیشنهاد ما این است که در درجه اول از متخصص پکیج بوتان کمک بگیرید

زیرا مشکلاتی از قبیل خم شدگی ، ترک و شکستن یا سوراخ شدن مبدل اصلی جلوگیری کنید افرادی ناشی و آماتور هستند

که برای سرویس مبدل اصلی از تجربه ای که ندارند و یا تخصصی که تظاهر به ان میکنند

شما را دچار این اشتباه میکنند که مبدل اصلی شما مشکل داشته است در صورتی که شاید مشکل بدست همان تعمیرکار در همان لحظه اتفاق افتاده است

که تعمیرکار پکیج ناشی این را از شما پنهان میکند و هزینه اضافی بر گردن شما میگذارد زیرا قطعات پکیج بوتان از حساسیت بالایی برخوردارند.

دیدگاه (01)

پیام خود را بگذارید

X
تماس با سرویسکار